گارانتی و خدمات پس از فروش

کلیه تجهیزات شرکت طاها کیمیا تجهیز از زمان تحویل به مدت یک­سال شامل گارانتی و تا پنج سال از خدمات پس از فروش برخوردار خواهد بود
تعهدات گارانتی محصولات

  • شرکت طاها کیمیا تجهیز متعهد می گردد که محصولات را بدون هیچگونه نقص و ایراد فنی و مطابق با استانداردهای کیفیت متناسب با هر یک از محصولات به مشتری تحویل دهد.
  • در زمان تحویل محصولات، نماینده مشتری می بایست محصولات را از نظر کیفیت (بر اساس توافق بعمل آمده بین دو طرف) مورد ارزیابی قرار دهد.
  • در صورتی که هرکدام از محصولات با استانداردهای کیفیت تطابق نداشته باشد، شرکت طاها کیمیا تجهیز موظف است آن محصول را ، به صورت رایگان و در کمترین زمان ممکن تعویض یا تعمیر نماید.
  • تمامی مطالبات و شکایات مشتری در مورد محصولات، باید بصورت کتبی ارسال شود.
  • مدت زمان ارسال شکایات نیز حداکثر تایک­سال پس از تاریخ دریافت محصولات می باشد.

موارد خارج از شمول گارانتی

  • تمام شدن دوره گارانتی محصولات
  • خرابی به علت استفاده نادرست از محصولات، سهل انگاری و یا حوادث غیرمترقبه مانند حوادث ناشی از برق، آب، آتش و …
  • تعمیر نادرست توسط مشتری و خرابی بر اثر دستکاری محصول
  • استفاده از محصولات بر خلاف دستورالعمل محصول
  • آسیب های فیزیکی، فشارها و فلوهای بیش از حد مجاز و … وارد شده به محصولات
  • آسیب های ناشی از هر گونه تغییر ظاهری
  • هرگونه آسیب ناشی از تغییر محل استفاده، تنظیم و یا تغییر در تجهیزات بدون اخذ موافقت کتبی از شرکت

خدمات پس از فروش

در راستای افزایش رضایت مشتریان؛ شرکت طاها کیمیا تجهیز ، با کمک کارکنان آموزش دیده ، برای کلیه محصولات خود خدمات پس از فروش ارائه می نماید.

این خدمات شامل تامین قطعات یدکی، بررسی تغییر شرایط عملکردی، ارائه توصیه های فنی و … خواهد بود.